Известие

Collapse
No announcement yet.

Кофти дизел на ОМВ Бояна, внимавайте!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
    Колеги, разговарях със сина на собственик на камиони, пътуващи из Европата. Той ми каза следното - не слагаме никаква зимна нафта. Просто 1 тон обикновена нафта я мешаме с 90л. газ за горене
    На моята на 60л. нафта сипах 1л. газ. Сложих и проба в камерата на хладилника. Освен, че стана малко мътна, тя си беше течна от всякъде и колата пали и върви. Е, малко повече върти на първо сутрешно палене, ама пали и след това нямам никакъв проблем. Акумулаторът ми е 74Аh Varta Silver
    Демек - става авио-дизел.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #47
      Интересно от къде взимат лятна нафта, когато зимата всички са задължени да продават зимна, или се запасяват от лятото
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        Интересно от къде взимат лятна нафта, когато зимата всички са задължени да продават зимна, или се запасяват от лятото
        Не, просто слагат добавките. Така се получават и V-Power горивата на Шел. Цистерните имат един основен и два спомагателни резервоара за добавки

        ---------- Post added at 13:47 ---------- Previous post was at 13:45 ----------

        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Демек - става авио-дизел.
        Не съм специалист по авио дизел и не мога да кажа. Но се вдига цетановото число и нафтата не замръзва

        ---------- Post added at 13:49 ---------- Previous post was at 13:47 ----------

        Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщение
        Не защитавам никой,но как този маркуч се е надигнал като змия към свирката на "чаршафосания" ?
        Как пък точно го сложиха така прав?

        ---------------------------------------------------
        Ръждата никога не спи,явно е работохолик.
        Пай сее ...
        Братле, нафтата като стане на каша пред замръзване може да се получи. И тук е моментна снимка, футуристична ... но близка до реалността. нафтата съдържа парафини и ....

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
          Не съм специалист по авио дизел и не мога да кажа. Но се вдига цетановото число и нафтата не замръзва.
          Не е нужно да си специалист. Достатъчно е да знаеш, че газ за горене и керосин (самолетното гориво) са едно и също нещо.

          Пък нали рекламираха някакъв си авио-дизел. Явно това е връзката.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Достатъчно е да знаеш, че газ за горене и керосин (самолетното гориво) са едно и също нещо.
            Абе това по магазините не е баш керосин. Ама като няма откъде да си намеря ...

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
              Абе това по магазините не е баш керосин. Ама като няма откъде да си намеря ...
              Баш керосин си е. Друг е въпросът, че от керосин до керосин има разлика, което е валидно и за всички останали горива.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                Абе това по магазините не е баш керосин. Ама като няма откъде да си намеря ...
                https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9A...81%D0%B8%D0%BD
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment

                Working...
                X